tisdag 4 augusti 2009

Värme...










Det ligger en värme över staden trots att det solen lyser (!!) med sin frånvaro.. (kan en sol göra det??)
Jag har varit på stan och träffat Anna och hennes lilla Amanda.. Som vanligt på tisdagar så var jag på Erikshjälpen och lämnade en påse och kom hem med en ny :) Två fina brickor, en rosa liten virkad duk och en söt kopp blev dagens fynd.. Fem kronor för koppen, fem för duken och tio kr styck för brickorna.. jag är nöjd :) Sedan åkte jag och Helena på DollarStore och där gjorde jag fynd i form av färgglada brödkorgar och en stor gul fin skål som kommer väl till pass på Eimers namngivningsfest :)

1 kommentar:

  1. Finfina fynd! Och vilket fint namn: Eimer!!!
    Förut hade jag mina brickor på Ikeas tavellister/hyllor. Då syns de och är ändå nära till hands. Nu behövde jag plats för en annan hylla där tavellisten fanns och därför hamnade brickorna i fönstret och JA jag har världens lyxigaste breda fönsterniscgher. :D

    SvaraRadera