fredag 28 augusti 2009

Meeeen vad trögt det går..

Jag tänker varje dag att jag ska blogga.. men icke då.. nej det kommer tvättberg, kattungebarjsar som totalt invaderar lägenheten och ja.. ni vet vardagens alla bestyr ivägen för mitt bloggande. Men ibland så glimtar det till :-)

Vad det gäller mitt vikväktande så har det ju gått käpprätt åt skogen. Jag har fuskat något så infernaliskt, det är ju liksom det som är hela grejen.. att jag INTE ska fuska. Men jag faller dit varenda gång. jag äter för "dyra saker (kostar för många points alltså) så mina points räcker inte eller så blir jag överhungrig och skiter i allt vad points heter och äter ändå.. ja herregud.

Men på måndag börjar jag igen! :-) (haha.. skrev jag inte för några inlägg sedan att NU skulle jag minsann börja.. ehrm.. jo.. det gjorde jag visst.. hoppla hoppla)

Idag har jag shoppat skor till Kevin, eddie, Willie och Frida. Det var rea och jag köpte två par till Kevin, två par t Eddie, två till Willie och ett par t Frida (hon har ju fått under sommarens gång så) så totalt sju par skor för 950 kr. Det tyckte jag var himla bra faktiskt!

Puss och kram på er :-)

1 kommentar:

  1. Hello! :)

    Vardagens bestyr kan verkligen vara nog för att hinna med. Det där lät ju kanske inte så muntert, men du förstår hur jag menar. jag har samma sak, för jag har även 2 stycken hästar förutom ett heltidsjobb så bloggeriet kan ibland glömmas bort för ett tag.
    Men det är då man inte ska känna någon stress för den sakens skull, det är något som ska vara roligt inte en börda.

    Måste berömma dina underbara loppisfynd, även om du är besatt så måste jag ju verkligen heja på ditt beroende ;p
    Gillar alla dina fynd och jag tror att det är bra för hälsan att gå på loppis. I sin egna värld, rota och kolla runt. Nya intryck och en massa fantasi går åt till att fundera ut olika sakers nya liv. Tycker det är härligt att gå runt och spana efter de perfekta fynden :)

    Hare grejt, kanske blir det loppis i helgen?! :)

    SvaraRadera