torsdag 6 augusti 2009

Anonyma Second Hand shoppare..




Jag erkänner.. Jag är second-hand beroende.. Fast det braiga i kråksången är att jag har lämnat ifrån mig en massa också.. jag försöker hitta bättre grejjor som fyller någon slags funktion och så försöker jag göra mig av med motsatsen. Jag har också en tendens att ha dubletter, tripletter och fyrletter (ja.. jag skapar ofta mina egna ord.. och fasen vad bra dom är också) av allting. Två durkslag, fem tillbringare av ful plast eller tråkigt genomskinligt glas, femtielva decilitermått osv.. Så nu försöker jag ge bort en massa sånt och bara ha en eller möjligen två av varje sak.. fast durkslag behöver man ju faktiskt bara ett av...

Ja jösses...

Idag har vi haft det såååå skönt och jag och Eimer låg ute på filten på gräsmattan och bara hade mysigt! Frida satt och målade i sin my little pony målarbok och ikväll ska vi grilla. Erik har bara två dagar kvar på semestern nu så det gäller att passa på :-)



puss på er i solen (hoppas ni också har sol)

1 kommentar:

  1. hello!

    Ja du det där känner jag igen, men jag tycker att det är ett rätt sunt beroende med tanke på att det är betydligt bättre att köpa gammal kvalité än nytt massproduserat skit (ursäkta ordvalet!) men det var fasen bättre förr när det kommer till kvalitet :)

    Hare fint!

    SvaraRadera