tisdag 30 juni 2009

Handlat idag...


Idag var jag med min fina vän helena och storhandlade. Det var trevligt som vanligt. Vi gick runt i butiker och kollade på kläder och sen blev det den sedvanliga lunchen på MAX. Inget viktväktande idag inte. Fast jag valde bort pommes frites som tur var. Haha. Hon kör sin LCHF diet, så vi äter ju helt olika. Var och en blir salig på sin tro. Idag körde jag någon slags onyttighetsdiet. Inte bra...

Imorgon börjar jag viktväkta.. Blir inte helt enkelt med tanke på att min dotter Zandra ska ha 14-års kalas på lördag.. Jag har god lust att vänta tills efter det, men icke! Jag måste börja nu.. annars blir det aldrig av. Jag ska på heldagsshopping med fina kompisen Anna imorgon och då gäller det att hitta nåt bra lunchalternativ (I vanliga fall hade det blivit Mc Donalds.. men nu går ju inte det.. Eller kanske en sallad?? Vad kostar en sån i points tro??)

Köpte en drickyoghurt idag. Skum smak-kombination, men den var riktigt god! Bra mellis i värmen. Hela flaskan 3,5 points.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar