lördag 14 augusti 2010

Låg idag....

Ve inte vad det är.. Jag är bara så sjukt låg idag.. ont i ryggen, ont i huvudet.. ja no vet en sån där jävla dag då man bara vill att det ska bli kväll..

Var ute med kidsen idag och det belv en massa fina foton dock.. kul nu när jag köpt ny kamera..

Försöker pointsa (enligt gamla modellen.. orkar fan inte sätta mig in o det nya med ProPoints och så.. ) men det går väl sådär.. var så jäkla motiverad till en början.. nu känns det mest som om jag får försaka en massa gott.. fast jag vet att det kan vara så i perioder.. snart är jag på banan igen..

Puss o Kram på er..

2 kommentarer:

  1. Hej !

    Trevligt att du hittade in till mej :)
    Ja, det stämmer. Visst var det en Ed Harley tröja som sambon köpt och visst var det skit. Pratade med säljaren idag och utan problem fick jag skicka tillbaka den och få tillbaka pengarna. Så det var ju bra.. ;)

    Ser att du är en "vikt" kämpe som jag.. jag ska starta om för vilken gång i ordningen vet jag inte men på måndag kör jag ! Knåpar ihop en viktsida med.. ;)

    // Mvh Lakris

    SvaraRadera
  2. Är också med i VV och har tappat 6 kg på ca 2,5 månad. har inte varit med förut så för mig funkar det bra med ProPointsen men jag har förstått att det är svårt när man har använt det gamla att byta :-). Men ett stort lycka till önskar dig och kämpa på!

    SvaraRadera